2.11.07

Alelei, voinicii mei!

Iată-mă-s şi eu, proaspăt sosită pe pământul blogoslovit, o nouă maimuţă în încercarea de a scrie operele complete ale lui Shakespeare.
Mă voi strădui să nu mă rătăcesc prin introducere...
Sunt prolixă şi am mania persecuţiei. Îmi consider ideile destul de inspirate şi expirate şi aşa mai departe, dar am un pitic pe creier care vrea musai să le vadă pe-un blog înainte să moară. Şi nu pot să nu-i fac pofta! Că doar, vorba aceea, bate şaua să priceapă iapa!
Savurez oricând o zicală înţeleaptă, din popor sau din afara lui, indiferent de context şi de legătura (sau lipsa ei) cu Marele Sens.
Mă dau în vânt după expresiile cu miros, gust sau care se văd/pipăie. Şi dint-astea o să găsiţi din belşug prin grădina mea de zarzavaturi. Pentru că sunt frumoase şi bune şi spun Adevărul.
Aţi ghicit - îmi plac şi afirmaţiile-principiu absolut şi toate declaraţiile cu iz de sentinţă. Pentru că-s haioase.
And I'm a funny person!

Niciun comentariu: