3.11.07

Dreams That Money Can Buy

Unul dintre filmele mele preferate. L-am văzut prima oară anul trecut, la o conferinţă de-ale lui Philippe Sers la UNAgaleria, la care am avut buna inspiraţie să mă prezint. (Prin facultăţile noastre persista prostul obicei al prezenţei obligatorii la asemenea adunări, lucru care-mi răpea jumate din plăcere, iar pe alocuri mi-a lăsat mici traume - "Roma - bunica eternă". Nu ştiu dacă s-a renunţat la el sau am devenit eu imună între timp...)
E un film experimental - zice-se dada, dar aici am nişte nelămuriri, căci are totuşi o poveste şi o curgere relativ logică -. An de fabricaţie 1947 şi garanţie nelimitată.
Din sumar:
Desire - Max Ernst
The Girl with the Prefabricated Heart - Fernand Léger
Ruth, Roses and Revolvers - Man Ray
Discs - Marcel Duchamp
Ballet - Alexander Calder
Circus - Alexander Calder
Narcissus - Hans Richter (care e şi regizorul întregii nebunii)
Sper să-l savuraţi la fel ca şi mine. Şi să vreţi să-l disecăm împreună.

Niciun comentariu: