25.11.07

La galerie


N-am mai simţit nevoia să scriu vineri seara. Am mai avut de alergat un pic prin oraş şi am ajuns acasă tarziu şi frântă. Dacă aş fi postat ceva, ar fi fost umplutură.
Azi, în schimb, sunt în vervă!
Prima zi la galerie (un pic dezamăgită că site-ul e neactulizat de-un an...). Singurică deocamdată; am senzaţia că o să tot fiu singurică pe aici. Nu de alta, dar tind să cred că amatorii de new media sunt încă destul de reduşi (numeric!) prin părţile noastre. Rămâne de văzut. Nu pot spune, însă, că mă deranjează solitudinea - cei ce mă cunosc cât de cât ştiu asta prea bine. Linişte e, net şi cărţi sunt, proiecte ptr artă universală - din belşug! O doleanţă aş fi avut - un sistem audio mai performant. E destul de greu să mă obişnuiesc cu Stan Getz cântând duios dintr-o boxă Genius... Dar am s-o fac până la urmă.
Am început să citesc Viaţa cea nouă. Da, tot Orhan Pamuk! Doar că încă nu m-a captivat precum precedenta carte. Dovadă faptul că în loc să citesc, stau şi comentez pe blog despre ea. E cam devreme să mă pronunţ, dar de vină poate să fie chiar subiectul mult mai puţin pasionant ptr mine. Verdictul după ce termin de citit.
Într-o ordine aleatorie de idei, azi-noapte cred c-am visat ceva f zbuciumat! M-am trezit în zori, agitată şi înfrigurată, cu plapuma făcută teanc lângă pat. În schimb, visul următor (căci m-am culcat la loc) a fost cuminte şi lent. Dar la fel de haios ca mai toate visele mele - investigam furtul unui calendar bisericesc, de felul celor lipite an după an, cu scotch, pe uşa bucătăriei.
Voi ce-aţi mai visat în ultima vreme? Ce visaţi acum?

P.S: Galeria are o acustică excelentă ptr fredonat. Ca o baie imensă! Iupiii!

3 comentarii:

Diana Adela Martin spunea...

cine a spus ca stan getz nu are nevoie de acompaniament/companie? ;) o sa trec intr-una din zilele astea sa te aud cantand.

bye!

Maria Spatena spunea...

Deja am emotii... o sa repet mai mult im baie, sa ma mentin in forma :P.
Am sa te anunt in ce zile sunt de gasit la galerie, deocamdata nu-s. Sper undeva pe la sfarsitul saptamanii asteia sa ma intorc.
Hasta la vista!

vladimir b. spunea...

Amatorii de new media sunt putin numerosi cam peste tot, doar ca exista cateva nuclee ale industriei culturale care fac tot posibilul ca sa aduca public-plictisul e mult prea mare, de aceea, mai "gustă" mulţi din bucatele astea! Asta nu inseamna deloc ca şi place, că au nevoie de...O foarte utilă idee de muls ar fi tensiunea între instituţiile culturale şi industria divertismentului, aceasta din urmă devenită tot mai tiranică...Muzeele mari, din păcate, devin rampe ale divertismentului(ex. Tate Modern, Ludwig Museum, Guggenheim Museum etc.), lăsând neacoperite tribulaţiile micilor ONG-uri, care se mai menţin căutând bani şi proiecte, iar arta le trece printre degete...